Digitaalisen viestinnän mylläkässä painotuote on kädenpuristus.
Se pysäyttää ja tuntuu henkilökohtaiselta. Paperille painettu lehti tai esite jää nykyisin pitkäksi aikaa pöydänkulmalle selailtavaksi. Se ei suinkaan enää ole roska, jonka tiputtamisen postiluukkuun haluaisi kieltää.
Huolella tehty painotuote on luksusta, jonka avulla otat huomioon tärkeän tilanteen tai asiakkaan. Värit, typografia ja oikea painomateriaali ovat helppoja tapoja hurmata. Kun viestisi on vaikea, tekstin ja kuvan väkevä liitto voi saada ihmeitä aikaan. Yhdistele ja kokeile eri medioita – ethän itsekään mene joka paikkaan samoissa vaatteissa.
- ilmesuunnittelu: logot, typografia, värimaailma, kuvailme, perussovellukset (lomakkeistot, esityspohja, netti-ilme jne)
- lehdet ja esitteet
- vuosikertomukset, osavuosikatsaukset
- muu painettu viestintä: käyntikortit, kirjelomakkeet, kampanjakuoret, oppaat ja kuvastot, kirjat, messuflyerit, rollupit, seinäkkeet, tarrat, teippaukset, julisteet, pakkaukset, kutsut ja kortit
- ilmoitusmainonta, bannerit
- graafit, infografiikka
- taittopohjat ja käytönopastus